Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35523
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Формування механізму просування продукції на ринку |
Автори |
Божкова, Вікторія Вікторівна
![]() Ілляшенко, Сергій Миколайович ![]() Біловодська, Олена Анатоліївна ![]() Ілляшенко, Наталія Сергіївна Махнуша, Світлана Михайлівна Дериколенко, Олександр Миколайович Голишева, Євгенія Олексіївна Грищенко, Олена Федорівна Сагер, Людмила Юріївна ![]() Тимохіна, Яна Олександрівна Нєшева, А.Д. Нешева, А.Д. Niesheva, A.D. Рот-Сєров, Євгеній Володимирович Савченко, О.С. Савченко, А.С. Savchenko, O.S. Самойленко, І.В. Самойленко, И.В. Samoilenko, I.V. Шатова, В.М. Шатова, В.М. Shatova, V.M. Шипіль, А.С. Шипель, А.С. Shypil, A.S. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Ключові слова |
ринкова економіка рыночная экономика промислове підприємство промышленное предприятие |
Вид документа | Звіт |
Дати випуску | 2013 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35523 |
Видавець | Вид-во СумДУ |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Формування механізму просування продукції на ринку = Теоретико-методичні основи просування продукції в ринковій економіці: звіт про НДР (проміжний) / Кер. В.В. Божкова. - Суми: СумДУ, 2013. - 88 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Досліджено концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій. Розроблено концептуальні основи та виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментарію просування продукції на ринкових засадах. Істотно поглиблено і розвинено теоретико-методичний інструментарій маркетингових комунікацій. Дістали подальшого розвитку процеси просування та планування комунікаційної діяльності підприємств. Удосконалено засади діагностики, оцінки ефективності та управління внутрішніх і зовнішніх інтегрованих маркетингових комунікацій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35523 |
Розташовується у зібраннях: |
Звіти з наукових досліджень |
Views

2

1

1

68

2

1

54893

21

3

854537

3

196631437

1

9153

2

34

1

2

1

3

8754988

880463972

-1938785944

18647698
Downloads

1

2

1

2

2

534751

1

4

13

5232036

534763

534753

2

1

24

4616

1

1

109808

2

534757

1

2

214951

9154

214954

36597

636863422

1250764528

1

55724101
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_1104.doc | 2.25 MB | Microsoft Word | 1951313252 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.