Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
Title: Інновації у маркетингу та менеджменті
Other Titles: Инновации в маркетинге и менеджменте
Innovations in marketing and management
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Mishenin, Yevhen Vasylovych 
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Lukianyhin, Vadym Oleksandrovych
Lukianykhina, Olena Anatoliivna
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Mishenina, Halyna Anatoliivna
Mishenina, Natalia Viktorivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna 
Letunovska, Nataliia Yevhenivna 
Provozin, Mykola Vasylovych
Ронь, Ярослав Олексійович
Ронь, Ярослав Алексеевич
Ron, Yaroslav Oleksiyovich
Riabchenko, Iryna Mykhailivna 
Saher, Liudmyla Yuriivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
Шатова, В.
Rosokhata, Anna Serhiivna
Keywords: маркетинг інновацій
інновації в маркетингу
інноваційний менеджмент
екологічні інновації
маркетинг инноваций
инновации в маркетинге
инновационный менеджмент
экологические инновации
marketing innovation
innovations in marketing
innovation management
environmental innovation
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Citation: Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – 616 с.
Abstract: У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траекторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові інструменти і методи маркетингу інновацій. Розкрито галузеві особливості їх застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
В монографии исследованы проблемы и перспективы инновационного развития экономики Украины. Изложены концептуальные основы и теоретико-методические подходы к выбору траекторий инновационного развития на разных уровнях обобщения. Усовершенствованы существующие и предложены новые инструменты и методы маркетинга и менеджмента инноваций. Раскрыты отраслевые особенности их применения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
The monograph examines the problems and prospects of innovational development of economy of Ukraine. Set out a conceptual framework and theoretical and methodological approaches to the choice of innovation paths on different levels of aggregation. Improvements to existing and new tools and methods of marketing and management innovation. Disclosed the industry features of their application. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
ISBN: 978-966-2787-63-4
978-83-63649-04-3
Type: Monograph
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other130
Brazil1
China2
Czech Republic3
Germany7
Denmark4
Spain1
Finland1
France3
United Kingdom2
Italy1
Moldova1
Netherlands3
Poland4
Russia15
Turkey2
Ukraine73
United States11
Downloads
Other153
China8
Germany2
Finland1
France2
Romania1
Russia1
Ukraine41
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
imm_2013.pdf9.01 MBAdobe PDF210Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.