Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інновації у маркетингу та менеджменті |
Other Titles |
Инновации в маркетинге и менеджменте Innovations in marketing and management |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() Bozhkova, Viktoriia Viktorivna ![]() Mishenin, Yevhen Vasylovych ![]() Prokopenko, Olha Volodymyrivna Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Bilovodska, Olena Anatoliivna ![]() Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Hryshchenko, Olena Fedorivna Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Illiashenko, Nataliia Serhiivna Lukianyhin, Vadym Oleksandrovych Lukianykhina, Olena Anatoliivna Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Mishenina, Halyna Anatoliivna Mishenina, Natalia Viktorivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych ![]() Olefirenko, Oleh Mykhailovych Shkola, Viktoriia Yuriivna Shypulina, Yuliia Serhiivna ![]() Letunovska, Nataliia Yevhenivna ![]() Provozin, Mykola Vasylovych Ронь, Ярослав Олексійович Ронь, Ярослав Алексеевич Ron, Yaroslav Oleksiyovich Riabchenko, Iryna Mykhailivna ![]() Saher, Liudmyla Yuriivna ![]() Syhyda, Liubov Oleksiivna ![]() Tymokhina, Yana Oleksandrivna Shevliuha, Olena Hennadiivna Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna Шатова, В. Rosokhata, Anna Serhiivna |
Keywords |
маркетинг інновацій інновації в маркетингу інноваційний менеджмент екологічні інновації маркетинг инноваций инновации в маркетинге инновационный менеджмент экологические инновации marketing innovation innovations in marketing innovation management environmental innovation |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804 |
Publisher | ТОВ "Друкарський дім "Папірус" |
License | |
Citation | Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – 616 с. |
Abstract |
У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траекторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові інструменти і методи маркетингу інновацій. Розкрито галузеві особливості їх застосування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804 В монографии исследованы проблемы и перспективы инновационного развития экономики Украины. Изложены концептуальные основы и теоретико-методические подходы к выбору траекторий инновационного развития на разных уровнях обобщения. Усовершенствованы существующие и предложены новые инструменты и методы маркетинга и менеджмента инноваций. Раскрыты отраслевые особенности их применения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804 The monograph examines the problems and prospects of innovational development of economy of Ukraine. Set out a conceptual framework and theoretical and methodological approaches to the choice of innovation paths on different levels of aggregation. Improvements to existing and new tools and methods of marketing and management innovation. Disclosed the industry features of their application. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

2

3

4

1

3

7

1

1

3

4

15

1

2

1497

2

11

140
Downloads

8

1

2

2

1

1

1501

1

158
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
imm_2013.pdf | 9,01 MB | Adobe PDF | 1675 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.