Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інновації у маркетингу та менеджменті
Other Titles Инновации в маркетинге и менеджменте
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Mishenin, Yevhen Vasylovych  
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Lukianyhin, Vadym Oleksandrovych
Lukianykhina, Olena Anatoliivna
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Mishenina, Halyna Anatoliivna
Mishenina, Natalia Viktorivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Provozin, Mykola Vasylovych
Ронь, Ярослав Олексійович
Ронь, Ярослав Алексеевич
Ron, Yaroslav Oleksiyovich
Riabchenko, Iryna Mykhailivna  
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
Шатова, В.
Rosokhata, Anna Serhiivna
Keywords маркетинг інновацій
інновації в маркетингу
інноваційний менеджмент
екологічні інновації
маркетинг инноваций
инновации в маркетинге
инновационный менеджмент
экологические инновации
marketing innovation
innovations in marketing
innovation management
environmental innovation
Type Monograph
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
Publisher ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – 616 с.
Abstract У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траекторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові інструменти і методи маркетингу інновацій. Розкрито галузеві особливості їх застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
В монографии исследованы проблемы и перспективы инновационного развития экономики Украины. Изложены концептуальные основы и теоретико-методические подходы к выбору траекторий инновационного развития на разных уровнях обобщения. Усовершенствованы существующие и предложены новые инструменты и методы маркетинга и менеджмента инноваций. Раскрыты отраслевые особенности их применения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
The monograph examines the problems and prospects of innovational development of economy of Ukraine. Set out a conceptual framework and theoretical and methodological approaches to the choice of innovation paths on different levels of aggregation. Improvements to existing and new tools and methods of marketing and management innovation. Disclosed the industry features of their application. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35804
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Brazil Brazil
1
China China
2
Czech Republic Czech Republic
3
Denmark Denmark
4
Finland Finland
1
France France
3
Germany Germany
7
Italy Italy
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
3
Poland Poland
4
Russia Russia
15
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
881
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
11
Unknown Country Unknown Country
140

Downloads

China China
8
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
2
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
680
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
158

Files

File Size Format Downloads
imm_2013.pdf 9,01 MB Adobe PDF 854

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.