Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806
Title: Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels
Other Titles: Науково-методичний підхід щодо формування оптимальної структури каналів розподілу інноваційної продукції
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Keywords: distribution channel
innovative products
optimal structure
канал розподілу
інноваційна продукція
оптимальна структура
канал распределения
инновационная продукция
оптимальна структура
Issue Year: 2014
Publisher: University of Bielsko-Biala Press
Citation: Illyashenko, S.M. Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels [Text] / S.M. Illyashenko, O.A. Bilovodska / The contemporary problems of management – value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : monography / Edited by H. Howaniec, W. Waszkielewicz. – Bielsko-Biala: University of Bielsko-Biala Press , 2014. – P. 139-154.
Abstract: У роботі визначено сутність та розкрито зміст поняття "оптимальна структура каналів розподілу інноваційної продукції", запропоновано науково-методичний підхід до її формування, який забезпечує доведення інноваційного товару чи послуги від виробника до споживача, одночасно враховуючи інтереси обох сторін. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806
В работе определена сущность и раскрыто содержание понятия "оптимальная структура каналов распределения инновационной продукции", предложен научно-методический подход к ее формированию, который обеспечивает доведение инновационного товара или услуги от производителя к потребителю, одновременно учитывая интересы обеих сторон. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806
Essence and meaning of "optimal structure of innovative products distribution channels" is reviewed in the article. Also scientific and methodical approach to its formation, which provides bringing innovative product or service from producer to consumer, which takes into account interests of both parties at the same time, is proposed in the article. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other144
United Arab Emirates1
China10
Germany16
Denmark1
France4
United Kingdom1
Ireland1
Netherlands6
Poland11
Russia39
Turkey2
Ukraine63
United States11
Downloads
Other105
Azerbaijan1
Belarus1
China15
Germany4
EU1
France3
Croatia2
Hungary1
Ireland2
Italy2
Japan1
Kazakhstan2
Latvia2
Mexico3
Netherlands2
Norway1
Philippines1
Pakistan3
Poland10
Russia17
Thailand1
Ukraine45
United States7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
DistributionСhannelBilovodskaIllyashenko.pdf250.78 kBAdobe PDF232Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.