Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616
Title: Основи політичного маркетингу
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Beznoieva, Anna Vadymivna
Keywords: політичний маркетинг
политический маркетинг
political marketing
концепція маркетингу
концепция маркетинга
сoncept marketing
Issue Year: 2006
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Тєлєтов, О.С. Основи політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, А.В. Безноєва // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №2. — С. 66 - 75.
Abstract: Розглядаються політичні проблеми за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток. Автори провели оцінку динаміки політичних подій, використовуючи методи маркетингових досліджень та розглянули відповідний вплив інструменту просування на виборців. Стаття підтверджує спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616
Рассматриваются политические проблемы с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие. Авторы провели оценку динамики политических событий, используя методы маркетинговых исследований, и рассмотрели соответствующее влияние инструмента продвижения на избирателей. Статья подтверждает общие закономерности развития экономических и социальных систем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other122
Canada1
China3
Germany10
EU2
France7
United Kingdom2
Iran1
Italy1
Netherlands5
Poland3
Russia26
Turkey4
Ukraine86
United States33
Downloads
Other366
Germany4
EU2
France19
Norway1
Poland1
Russia13
Ukraine184
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
2.2_телетов_безноева.doc135 kBMicrosoft Word595Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.