Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лингвестический аспект в рекламном менеджменте
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Тєлєтова, Світлана Григорівна
Телетова, Светлана Григорьевна
Tielietova, Svitlana Hryhorivna
Keywords рекламный менеджмент
лингвистический аспект
рекламний менеджмент
лінгвістичний аспект
advertising management
linguistic aspect
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Телетов, А.С. Лингвестический аспект в рекламном менеджменте [Текст] / А.С. Телетов, С.Г. Телетова // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С. 113 - 121.
Abstract У статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
В статье рассматривается роль языкового воздействия на субъекты рекламной деятельности. Проанализированы основные требования, предъявляемые к текстам как в рекламе, так и в других видах коммуникаций: стимулировании сбыта, паблик рилейшнз, личной продаже. Отмечена роль корпоративных правил разработки вербальных коммуникационных средств в формировании долговременных взаимовыгодных партнѐрских отношений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
In clause the role of language influence on the subjects of advertising activity is examined. The differences, showed to the texts, both in advertising, and in other kinds of the communications are analysed: stimulation of selling, public relations, personal sale. The role of corporate rules of verbal communication development means for creation long-term mutually advantageous partners’ relations is marked. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
1
France France
4
Germany Germany
374
Iran Iran
1
Russia Russia
28
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2610
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
26
Unknown Country Unknown Country
72
Uzbekistan Uzbekistan
1

Downloads

Belarus Belarus
3
Bulgaria Bulgaria
1
China China
5
France France
5
Germany Germany
375
Kazakhstan Kazakhstan
3
Kenya Kenya
3
Latvia Latvia
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
35
Ukraine Ukraine
2102
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
251

Files

File Size Format Downloads
Tielietov.pdf 372,16 kB Adobe PDF 2786

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.