Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642
Title: Порівняльний аналіз засобів просування інновацій на споживчому та промисловому ринках
Authors: Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: інновації
инновации
innovation
споживчий ринок
потребительский рынок
consumer market
промисловий ринок
промышленный рынок
industrial market
маркетинг відносин
маркетинг отношений
relationship marketing
Issue Year: 2006
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Троян, М.Ю. Порівняльний аналіз засобів просування інновацій на споживчому та промисловому ринках [Текст] / М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №2. — С. 217 - 221.
Abstract: В роботі виявлені основні відмінності промислового та споживчого ринків, виокремлено складові ринків відповідно до концепції маркетингу відносин, проаналізовано відносну важливість засобів просування на цих ринках. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642
В работе выявлены основные отличия промышленного и потребительского рынков, выделены составляющие рынков в соответствии с концепцией маркетинга отношений, проанализирована относительная важность средств продвижения на этих рынках. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3642
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other65
China12
Germany9
France2
United Kingdom1
Iran1
Iceland1
Russia17
Turkey12
Ukraine82
United States64
Downloads
Other538
China10
Germany2
EU3
France5
Netherlands1
Norway1
Turkey1
Ukraine158


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
НС.3_троян.doc139 kBMicrosoft Word719Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.