Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36560
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Рекламные билборды как индикатор общественной жизни |
Автори |
Маратова, Ж.
|
ORCID | |
Ключові слова |
рекламные билборды рекламный текст рекламні білборди рекламний текст |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2014 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36560 |
Видавець | Сумской государственный университет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Маратова, Ж. Рекламные билборды как индикатор общественной жизни [Текст] /Ж. Маратова; науч. рук. Е.А. Журавлева // Перекладацькі інновації: матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 13-14 березня 2014 р./Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми: СумДУ, 2014. |
Короткий огляд (реферат) |
Рекламный текст – особый вид делового текста. Реклама (фр. reclame от лат. reclamo – "выкрикиваю") – это информация о товарах, различных видах услуг с целью оповещения потребителей и создания спроса на товары и услуги. На сегодняшний день актуальным видом рекламы стали билборды – рекламные щиты крупных размеров, установленных возле трасс, шоссе и улиц.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36560 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

540633

1

7780

4

2194390

29624639

1

1

7774

1

7770

1

3

81463868

325345978

1208121218

162673373
Downloads

1

2

1

2

1

1

14

1

606254999

40

325345978
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Maratova_Reklamni_bilbordy.pdf | 224.34 kB | Adobe PDF | 931601040 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.