Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords інтегровані маркетингові комунікації
ефективність
підход
рентген-аналіз
ефект синергії
интегрированные маркетинговые коммуникации
эффективность
подход
рентген-анализ
эффект синергии
integrated marketing communications
efficiency
approaches
X-ray analysis
effect of synergy
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Publisher
License
Citation Божкова В.В. Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятия / В.В. Божкова, Я.О. Тимохина // Устойчивое развитие. Варна: Евро-Експерт ЕООД – 2013. – №13. С. 73-77.
Abstract У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
В статье исследованы подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций, предложена модификация методики рентген-анализа с использованием синтеза классификации маркетинговых коммуникаций по видам и уровней управления, что обеспечивает устойчивое развитие предприятия и применяется для оценки эффективности продвижения, проанализирована классическая модель получения эффекта синергии от использования интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также обосновано получение дополнительного эффекта синергии при интеграции маркетинговых коммуникаций по предложенной схеме. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
The author explores approaches to determine the effectiveness of integrated marketing communications, a modification of the technique of X-ray analysis using the synthesis of the classification by type of marketing communications and levels of management that ensures sustainable development of the company and is used to evaluate the effectiveness of promotion, analyzes classical model of obtaining synergies from the use of integrated marketing communications, as well as justifies obtaining additional synergies in the integration of marketing communications for the proposed scheme. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
11
France France
4
Germany Germany
249
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1921
United States United States
13
Unknown Country Unknown Country
186

Downloads

Belarus Belarus
11
Bulgaria Bulgaria
3
China China
2
Czech Republic Czech Republic
3
EU EU
1
France France
8
Germany Germany
4
Kazakhstan Kazakhstan
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Moldova Moldova
3
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
67
Ukraine Ukraine
1922
United States United States
8
Unknown Country Unknown Country
114

Files

File Size Format Downloads
МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ .pdf 398 kB Adobe PDF 2149

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.