Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
класифікація інструменти маркетингових комунікацій классификация инструменты маркетинговых коммуникаций classification marketing communication tools ATL BTL TTL |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 |
Publisher | Науковий вісник Ужгородського університету |
License | |
Citation | Божкова, В.В. Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка". Випуск 2 (39). Частина 1. - Ужгород, 2013. С. 31-37. |
Abstract |
У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 В статье исследованы подходы к классификации инструментов маркетинговых коммуникаций, обобщенно классификацию инструментов продвижения, выполнен сравнительный анализ возможности использования нетрадиционных инструментов маркетинговых коммуникаций и различных видов сарафанного радио в деятельности промышленных предприятий, предложены критерии определения ATL-, BTL-и TTL-коммуникаций, а также обобщенно классификацию инструментов маркетинговых коммуникаций по видам. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 The article examines approaches to the classification of marketing communication tools, generalized classification tools to promote, was compared the possibility of using non-traditional marketing communication tools and different types of word of mouth in industrial activities, suggested criteria for determining ATL-, BTL- and TTL-communications, as well as generalized classification of marketing communication tools by types. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
2
Austria
1
Bulgaria
1
Canada
361393092
China
962127707
Czechia
1119518002
France
439911
Germany
140075
Greece
1
Hungary
1
Ireland
-232329438
Kazakhstan
2
Lithuania
59607232
Mexico
1
Netherlands
439903
Poland
180091
Portugal
1
Romania
1
Russia
37808175
Singapore
2
Spain
1
Sweden
1
Ukraine
-459209610
United Kingdom
159435
United States
-459209609
Unknown Country
136443
Downloads
Australia
2
Belarus
1
Bulgaria
1
Canada
1
China
-459209619
Czechia
1119518003
EU
1
France
-2064538150
Germany
-459209614
India
1
Ireland
1
Kazakhstan
1
Lithuania
144763
Netherlands
57023
Poland
13964390
Romania
72972
Russia
37808176
Slovakia
1
Spain
1
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
-459209612
United Kingdom
361393092
United States
-459209620
Unknown Country
397
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Timokhina_klasifikatsiya.pdf | 328,53 kB | Adobe PDF | 1926549510 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.