Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012
Title: Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»
Authors: Riabchenko, Iryna Mykhailivna 
Keywords: маркетингова цінова політика
маркетинговая ценовая политика
marketing pricing
промислові підприємства
промышленные предприятия
industries
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Рябченко, І.М. Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств» [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 214-217.
Abstract: Характеризуючи сучасні підходи до визначення поняття «політика ціноутворення», слід звернути увагу на те, що деякі автори занадто широко трактують це поняття, включаючи до нього систему принципів та цілей цього процесу, проте значна кількість науковців взагалі не пов'язують його із системою відповідних принципів, а розглядають як конкретний вид діяльності підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other52
Czech Republic1
Germany8
France1
United Kingdom1
Russia3
Turkey1
Ukraine8
United States5
Downloads
Other58
China3
Germany2
France3
United Kingdom1
Russia11
Ukraine56
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
marketing_pricing.pdf200.46 kBAdobe PDF135Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.