Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»
Authors Riabchenko, Iryna Mykhailivna  
Keywords маркетингова цінова політика
маркетинговая ценовая политика
marketing pricing
промислові підприємства
промышленные предприятия
industries
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рябченко, І.М. Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств» [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 214-217.
Abstract Характеризуючи сучасні підходи до визначення поняття «політика ціноутворення», слід звернути увагу на те, що деякі автори занадто широко трактують це поняття, включаючи до нього систему принципів та цілей цього процесу, проте значна кількість науковців взагалі не пов'язують його із системою відповідних принципів, а розглядають як конкретний вид діяльності підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37012
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Czech Republic Czech Republic
1
France France
1
Germany Germany
8
Russia Russia
3
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
243
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
57

Downloads

China China
3
France France
3
Germany Germany
2
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
244
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
58

Files

File Size Format Downloads
marketing_pricing.pdf 200,46 kB Adobe PDF 323

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.