Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Сьогоденні завдання екологічного маркетингу
Автори Тєлєтов, Олександр Сергійович  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Ключові слова екологічний маркетинг
экологический маркетинг
ecologically marketing
збереження ресурсів
сохранение ресурсов
resource conservation
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Тєлєтов, О.С. Сьогоденні завдання екологічного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 218-220.
Короткий огляд (реферат) Проблема збереження якісного стану навколишнього середовища – це глобальний виклик, що стоїть перед усім неподільним на країни людством, тому за непоновлюваних ресурсів (нафта, газ, вугілля) потрібно максимально використовувати ресурсозберігаючі технології й збільшити сплати у вигляді податків до спеціальних фондів майбутнього, як, наприклад у Норвегії, Саудівській Аравії або Об'єднаних Арабський Еміратах. Для ресурсів, обсяги яких можна контролювати, – лісокористування, морепродукти тощо кінцевою метою має бути стовідсоткове їх поновлення. Маркетинг, як загальна орієнтована на споживача методологія ринкової діяльності, поступово проникає і в невиробничі сфери: послуги, туризм, політику тощо. Тому дослідження проблем екологічного маркетингу вже сьогодні мають неабиякі науково-практичні перспективи. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Finland Finland
1
France France
18545
Germany Germany
83695755
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
14601393
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
18543
Russia Russia
83695756
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
41969543
United States United States
1463878973
Unknown Country Unknown Country
-8928222
Україна Україна
413293144

Downloads

Austria Austria
1
China China
21902089
Czechia Czechia
742890530
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
7300699
Lithuania Lithuania
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1463878972
Unknown Country Unknown Country
62
Україна Україна
742890529

Files

Файл Розмір Формат Downloads
ecologically_marketing.pdf 192.88 kB Adobe PDF -1316104407

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.