Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Сьогоденні завдання екологічного маркетингу |
Автори |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Ключові слова |
екологічний маркетинг экологический маркетинг ecologically marketing збереження ресурсів сохранение ресурсов resource conservation |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2014 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Тєлєтов, О.С. Сьогоденні завдання екологічного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 218-220. |
Короткий огляд (реферат) |
Проблема збереження якісного стану навколишнього середовища – це глобальний виклик, що стоїть перед усім неподільним на країни людством, тому за непоновлюваних ресурсів (нафта, газ, вугілля) потрібно максимально використовувати ресурсозберігаючі технології й збільшити сплати у вигляді податків до спеціальних фондів майбутнього, як, наприклад у Норвегії, Саудівській Аравії або Об'єднаних Арабський Еміратах. Для ресурсів, обсяги яких можна контролювати, – лісокористування, морепродукти тощо кінцевою метою має бути стовідсоткове їх поновлення. Маркетинг, як загальна орієнтована на споживача методологія ринкової діяльності, поступово проникає і в невиробничі сфери: послуги, туризм, політику тощо. Тому дослідження проблем екологічного маркетингу вже сьогодні мають неабиякі науково-практичні перспективи.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37022 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

18545

83695755

1

14601393

1

1

18543

83695756

1

41969543

1463878973

-8928222

413293144
Downloads

1

21902089

742890530

1

1

2

1

7300699

1

1

1463878972

62

742890529
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
ecologically_marketing.pdf | 192.88 kB | Adobe PDF | -1316104407 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.