Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37063
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Литвиненко, В.С.
ORCID
Keywords антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
crisis marketing
маркетингові стратегії
маркетинговые стратегии
маркетинговые стратегии
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37063
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Підходи до визначення поняття антикризовий маркетинг [Текст] / Ю.М. Мельник, В.С. Литвиненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 269-271.
Abstract При виникненні кризового стану на підприємстві існує ряд причин, таких як: загроза неплатоспроможності та банкрутства, невдало обрана маркетингова стратегія і, як наслідок, зупинення виробництва, радикальні зміни в управлінні та стратегії фірми, втрата важливої інформацій, значні труднощі в бізнесі, поразка в конкурентній боротьбі, коливання в ринковій кон’юнктурі, несприятливі зовнішньоекономічні умови, а нерідко, загальноекономічна та політична ситуація в країні або у світі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37063
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Finland Finland
1
France France
917100
Germany Germany
7
Ireland Ireland
192426465
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
19331
Russia Russia
19319
Ukraine Ukraine
1349151964
United Kingdom United Kingdom
674702796
United States United States
-1113365126
Unknown Country Unknown Country
1349151963

Downloads

China China
3
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
90636
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1113365126
Unknown Country Unknown Country
40

Files

File Size Format Downloads
crisis_marketing.pdf 186,91 kB Adobe PDF -1113274438

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.