Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток малого бізнесу за рахунок використання інноваційних інструментів комунікаційної політики
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Гайтина, Наталія Миколаївна
Гайтына, Наталия Николаевна
Gaytina, Nataliia Mykolaivna
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
малобюджетні комунікації
партизанський маркетинг
інноваційні інструменти комунікаційної політики
малий бізнес
маркетинговые коммуникации
малобюджетные коммуникации
партизанский маркетинг
инновационные инструменты коммуникационной политики
малый бизнес
marketing communications
low-cost communication
guerrilla marketing
innovative tools of communication policy
small business
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Розвиток малого бізнесу за рахунок використання інноваційних інструментів комунікаційної політики [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Н.М. Гайтина // Ефективна економіка. – 2014. – №8. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3232
Abstract На основі порівняльного аналізу та структуризації в роботі уточнено сутність і зміст категорії «малобюджетний маркетинг», розглянуто передумови його впровадження на малих підприємствах. Досліджено та систематизовано інноваційні технології та інструменти малобюджетних комунікацій. Зокрема, показано їх переваги як для малих підприємств, так і для середнього та великого бізнесу, досліджено тенденції застосування новітніх інструментів маркетингових комунікацій, наведено приклади найефективніших з них, а також розглянуто рекомендації щодо використання тих чи інших новітніх інструментів малобюджетного просування. Запропонована авторська методика вибору конкретних малобюджетних інструментів комунікаційної політики саме для малих підприємств. В основу методики покладено характеристики, які притаманні кожному підприємству і на які необхідно звертати увагу при виборі будь-яких інструментів маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077
На основе сравнительного анализа и структуризации в работе уточнено сущность и содержание категории «малобюджетный маркетинг», рассмотрены предпосылки его внедрения на малых предприятиях. Исследованы и систематизированы инновационные технологии и инструменты малобюджетных коммуникаций. В частности, показано их преимущества как для малых предприятий, так и для среднего и крупного бизнеса, исследованы тенденции применения новейших инструментов маркетинговых коммуникаций, приведены примеры наиболее эффективных из них, а также рассмотрены рекомендации по использованию тех или иных новейших инструментов малобюджетного продвижения. Предложена авторская методика выбора конкретных малобюджетных инструментов коммуникационной политики именно для малых предприятий. В основу методики положены характеристики, которые присущи каждому предприятию и на которые необходимо обращать внимание при выборе любых инструментов маркетинговых коммуникаций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077
Based on comparative analysis and structuring the essence and content of the category of "low-budget marketing" is clarified, preconditions of its implementation in small businesses are considered. Investigated and systematized innovative technologies and low-cost communications tools. In particular, it is shown their preference for small enterprises and for medium and large businesses, examined trends in the use of the latest tools of marketing communications, exampled of the most effective of them, and considered recommendations for the use of certain low-budget promotion of advanced tools. Offered the author 's method of selection of specific low-cost method of communication policy instruments specifically for small businesses. This method based on characteristics that are unique to each company and for that you need to look for when choosing any marketing communication tools. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37077
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
16
Finland Finland
159807848
France France
2
Germany Germany
78136
India India
40547
Ireland Ireland
1433031261
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
40545
Portugal Portugal
126354
Russia Russia
40531
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
108018
United Kingdom United Kingdom
24346
United States United States
485493837
Unknown Country Unknown Country
123700

Downloads

Canada Canada
1
China China
36786
Finland Finland
159807847
France France
7
Germany Germany
-1107927467
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
122914
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2078915145
Unknown Country Unknown Country
10152

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Gaytyna_stat_EE2014.pdf 504,35 kB Adobe PDF 1130965393

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.