Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/371
Title: Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Тарасенко, О.І.
Keywords: харчова промисловість
рекламна кампанія
вибор ЗМІ
пищевая промышленность
рекламная кампания
выбор СМИ
advertising campaign
food processing industry
choice of mass-media
Issue Year: 2009
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Тєлєтов, О. С. Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості [Текст] / О. С. Тєлєтов, О. І. Тарасенко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2009. - № 1. - С. 119-129.
Abstract: У статті запропоновано авторський підхід до організації рекламної кампанії підприємства харчової промисловості. На конкретному прикладі простежено послідовність створення рекламного звернення і ефективного та інших засобів реклами 18 харчова промисловість, рекламна кампанія, вибор ЗМІ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/371
Description: The article deals with the author`s approach towards the organization to initiate an advertising campaign of the food processing industry. By means of showing concrete examples of the development of an advertising campaign, with an effective and other advertising means
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/371
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other104
China4
Czech Republic1
Germany12
EU2
France2
United Kingdom2
Iran2
Italy1
Kazakhstan1
Netherlands6
Pakistan1
Russia32
Turkey20
Ukraine116
United States32
Downloads
Other275
Bulgaria1
China4
Czech Republic1
Germany2
France3
Russia4
Ukraine66
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
008tosphp (1).pdf284.31 kBAdobe PDF357Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.