Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37363
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація стратегічного маркетингу та планування на підприємстві
Authors Калініченко, З.Д.
ORCID
Keywords стратегічний маркетинг
стратегический маркетинг
strategic marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37363
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Калініченко, З. Д. Організація стратегічного маркетингу та планування на підприємстві [Текст] / З. Д. Калініченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 117-121.
Abstract Актуальною проблемою стратегічного маркетингу на вітчизняних промислових підприємствах є ефективне інформаційне забезпечення маркетингових рішень. Від вибору й оцінки критеріїв маркетингових та стратегічних планів залежить якість управлінського процесу на підприємстві.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
246366
Canada Canada
1
China China
2733
Estonia Estonia
1
Finland Finland
1
France France
74099
Germany Germany
4
Ireland Ireland
19891
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
11889752
United Kingdom United Kingdom
2093153
United States United States
19594566
Unknown Country Unknown Country
4184937

Downloads

China China
2
Estonia Estonia
1
France France
19889
Germany Germany
246369
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
11889753
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2093154
Unknown Country Unknown Country
76

Files

File Size Format Downloads
Kalinichenko_strategic marketing.pdf 229,87 kB Adobe PDF 14249249

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.