Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37365
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Синхронизация объемов спроса и предложения в маркетинге
Authors Концеал, Е.В.
ORCID
Keywords інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
синхронный маркетинг
синхронний маркетинг
synchronous marketing
спрос
попит
demand
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37365
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Концеал, Е.В. Синхронизация объемов спроса и предложения в маркетинге [Текст] / Е.В. Концеал // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 73-75.
Abstract Синхромаркетинг (от греч. Synchronos- одновременный и англ, marketing) – маркетинг, проводимый в условиях колеблющегося, неустойчивого спроса на товары и услуги, обусловленного, например, сезонными колебаниями или несовпадением периодов наибольшего предложения и потребления товаров.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
89905
Ireland Ireland
27244
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
3
Tajikistan Tajikistan
1284
Ukraine Ukraine
675322
United Kingdom United Kingdom
340386
United States United States
2024615
Unknown Country Unknown Country
675321

Downloads

Austria Austria
1
Belarus Belarus
2
China China
3
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
12
Ukraine Ukraine
2024615
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
340387
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Kontseal_demand.pdf 188,92 kB Adobe PDF 2365055

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.