Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37370
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові комунікації у концепції соціально-відповідального маркетингу
Authors Карпенко, Н.В.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
фармацевтичний ринок
фармацевтический рынок
pharmaceutical market
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37370
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Карпенко, Н. В. Маркетингові комунікації у концепції соціально-відповідального маркетингу [Текст] / Н. В. Карпенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 122-123.
Abstract Одним з найважливіших показників ефективності підприємницької діяльності сьогодні є формування комунікаційної моделі підприємницької діяльності, що передбачає розвиток та використання інноваційних комунікаційних технологій у всіх сферах бізнесу. Фармацевтичний ринок не є виключенням у вирішенні даного питання.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
7792
Czechia Czechia
1
France France
31156
Germany Germany
6030649
Ireland Ireland
923366
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
348208952
United Kingdom United Kingdom
21013848
United States United States
236154540
Unknown Country Unknown Country
654394106

Downloads

China China
2
Germany Germany
1846732
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
124100129
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
654394106
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Karpenko_pharmaceutical market.pdf 180.21 kB Adobe PDF 780340991

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.