Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37414
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове забезпечення інноваційного продукту та ризики його введення
Authors Курбацька, Л.М.
Білоткач, І.А.
ORCID
Keywords інноваційний проект
инновационный проект
innovation project
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37414
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Курбацька, Л.М. Маркетингове забезпечення інноваційного продукту та ризики його введення [Текст] / Л.М. Курбацька, І.А. Білоткач // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 160-161.
Abstract В сучасних умовах економічного розвитку неможливо гарантувати успіх на ринку за відносно низьких витрат на науково-дослідні роботи, якщо не застосовувати маркетинг у плануванні та управлінні процесами інновації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
9579
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
93266
United Kingdom United Kingdom
47474
United States United States
276904
Unknown Country Unknown Country
93265

Downloads

China China
5
Germany Germany
19156
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
276904
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
47475
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Kurbatska_innovation project.pdf 183,19 kB Adobe PDF 343562

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.