Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37435
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рейтингова оцінка споживчих переваг як основа у визначені напрямків розвитку бізнесу
Authors Максимова, Т.С.
ORCID
Keywords споживчі переваги
потребительские предпочтения
consumer preferences
розвиток бізнесу
развитие бизнеса
business development
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37435
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Максимова, Т.С. Рейтингова оцінка споживчих переваг як основа у визначені напрямків розвитку бізнесу [Текст] / Т.С. Максимова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 178-180.
Abstract Відповідно до сучасної концепції маркетингу споживчі переваги є інструментом маркетингу, який використовують для визначення пріоритетності розвитку різних сторін діяльності підприємства. Для залучення нових споживачів необхідно вивчати їх переваги. Цю важливу проблему вирішують на підставі використання широкого спектру маркетингових досліджень.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
12208
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
112918
United Kingdom United Kingdom
58596
United States United States
634798
Unknown Country Unknown Country
112917

Downloads

China China
5
France France
1
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
338151
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
58597
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Maksymova_business development.pdf 179,18 kB Adobe PDF 396781

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.