Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37446
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль брендингу в системі вищої освіти
Authors Мельникович, О.М.
Яцюк, Д.В.
Keywords вища освіта
высшее образование
higher education
брендинг
branding
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37446
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Мельникович, О.М. Роль брендингу в системі вищої освіти [Текст] / О.М. Мельникович, Д.В. Яцюк // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 189-190.
Abstract Сфера освітніх послуг суттєво відрізняється від сфери матеріального виробництва своєю соціальною зорієнтованістю і тому це накладає відбиток на маркетингову діяльність закладів освіти в цілому та формування їх брендів зокрема.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
363
United Kingdom United Kingdom
1649
United States United States
413
Unknown Country Unknown Country
42

Downloads

China China
5
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
264
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Melnykovych_branding.pdf 188,23 kB Adobe PDF 289

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.