Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37468
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Трансформація теорії маркетингу в сучасних умовах |
Authors |
Окландер, М.А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37468 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | |
Citation | Окландер, М.А. Трансформація теорії маркетингу в сучасних умовах [Текст] / М.А. Окландер // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 205-206. |
Abstract |
Точки взаємодії комплексу маркетингу і процесу прийняття рішення споживача завжди розглядалися в межах моделі «воронки».Модель «воронки» передбачає, що у результаті збору інформації підвищується поінформованість споживачів про наявні на ринку марки товарів і починається формування «комплектів товарів». |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
32523
![Germany](/flags/de.gif)
115526
![Ireland](/flags/ie.gif)
21684
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
1146437
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
573897
![United States](/flags/us.gif)
21658029
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1146436
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
3
![EU](/flags/eu.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
2
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
6475488
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
21658032
![Unknown Country](/flags/--.gif)
25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Oklander_marketing.pdf | 181,57 kB | Adobe PDF | 28133554 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.