Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37468
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Трансформація теорії маркетингу в сучасних умовах
Authors Окландер, М.А.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37468
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Окландер, М.А. Трансформація теорії маркетингу в сучасних умовах [Текст] / М.А. Окландер // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 205-206.
Abstract Точки взаємодії комплексу маркетингу і процесу прийняття рішення споживача завжди розглядалися в межах моделі «воронки».Модель «воронки» передбачає, що у результаті збору інформації підвищується поінформованість споживачів про наявні на ринку марки товарів і починається формування «комплектів товарів».
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
32523
Germany Germany
115526
Ireland Ireland
21684
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1146437
United Kingdom United Kingdom
573897
United States United States
21658029
Unknown Country Unknown Country
1146436

Downloads

China China
3
EU EU
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6475488
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21658032
Unknown Country Unknown Country
25

Files

File Size Format Downloads
Oklander_marketing.pdf 181,57 kB Adobe PDF 28133554

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.