Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37476
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах
Authors Пересадько, Г.О.
Купецька, А.Г.
Бекташ, С.
ORCID
Keywords екстрім-маркетинг
экстрим-маркетинг
extreme marketing
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37476
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Пересадько, Г.О. Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах [Текст] / Г.О. Пересадько, А.Г. Купецька, С. Бекташ // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 218-219.
Abstract Сучасний ринок з його жорсткою конкуренцією вимагає від компаній радикальних інновацій у побудові маркетингової стратегії бренду, а також у розробці та вдосконаленні продукції. Саме це передбачає реалізацію агресивних і високоефективних ходів в маркетингу і неперевершений рівень креативності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
70213
Greece Greece
5138
Ireland Ireland
40245
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
49
Ukraine Ukraine
517173
United Kingdom United Kingdom
260299
United States United States
2961011
Unknown Country Unknown Country
517172

Downloads

Austria Austria
1
China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1550717
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1550717
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Peresadko_marketing research.pdf 270,37 kB Adobe PDF 3101450

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.