Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37482
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Модель оцінки тактичного маркетингового потенціалу підприємства
Authors Потрашкова, Л.В.
ORCID
Keywords маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potential
підприємство
предприятие
enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37482
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Потрашкова, Л.В. Модель оцінки тактичного маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Л.В. Потрашкова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 230-231.
Abstract Метою цього дослідження є розробка системи математичних моделей результатної оцінки тактичного маркетингового потенціалу підприємства, яка б враховувала наявність множини варіантів використання маркетингових ресурсів та варіантів розвитку зовнішнього середовища.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
613
Ireland Ireland
35332
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1834
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
334964
United Kingdom United Kingdom
169317
United States United States
1874045
Unknown Country Unknown Country
334963

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
997016
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
169318
Unknown Country Unknown Country
14

Files

File Size Format Downloads
Potrashkova_marketing potential.pdf 260,29 kB Adobe PDF 1166356

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.