Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37493
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток концепції євромаркетингу в Україні
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Клісіньскі, Я.С.
Прокопенко, М.О.
Keywords євромаркетинг
евромаркетинг
euromarketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37493
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Прокопенко, О.В. Розвиток концепції євромаркетингу в Україні [Текст] / О.В. Прокопенко, Я.С. Клісіньскі, М.О. Прокопенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 237-239.
Abstract Концепція євромаркетингу виникла після створення Європейського Внутрішнього Ринку (ЄВР) 1993 р. Застосування концепції євро маркетингу, на погляд авторів, не обмежується країнами – членами ЄС, країнами, що утворюють європейський економічний простір, і державами Європейської Співдружності. Представлення концепції євромаркетингу вимагає з’ясування інтеграційних процесів, зокрема умов функціонування ЄВР.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
25441
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
4241
Ukraine Ukraine
945
United Kingdom United Kingdom
16961
United States United States
1063
Unknown Country Unknown Country
104

Downloads

China China
5
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
2
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
828
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Prokopenko_euromarketing.pdf 186,49 kB Adobe PDF 860

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.