Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37503
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Динамічна модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства
Authors Потрашкова, Л.В.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
потенциал предприятия
потенціал підприємства
enterprise potential
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37503
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Потрашкова, Л.В. Динамічна модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Л.В. Потрашкова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 132-134.
Abstract Базуючись на твердженнях класиків, можна стверджувати, що маркетинговий потенціал підприємства – це здатність підприємства задовольняти потреби споживачів та отримувати на цій основі максимальні економічні вигоди.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
9840
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
1640
Ukraine Ukraine
108225
United Kingdom United Kingdom
57392
United States United States
323864
Unknown Country Unknown Country
108224

Downloads

China China
4
France France
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
323864
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
323864
Unknown Country Unknown Country
22

Files

File Size Format Downloads
Potrashkova_enterprise potential.pdf 213,97 kB Adobe PDF 647761

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.