Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37504
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове управління підприємством
Authors Пилипчук, В.П.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
управління підприємством
управление предприятием
enterprise management
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37504
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Пилипчук, В.П. Маркетингове управління підприємством [Текст] / В.П. Пилипчук // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 222.
Abstract Прогрес технологій, глобалізація ринків, зростання частоти і кардинальності зовнішніх змін, необхідність стрімких адаптивних і активних реакцій на виклики інноваційно-орієнтованого конкурентного середовища сучасності – обумовили суттєве розширення комплексу маркетингу, запровадження принципово нових інструментів забезпечення ефективності підприємств.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
207169
Ireland Ireland
41782
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2203308
United Kingdom United Kingdom
207167
United States United States
10528999
Unknown Country Unknown Country
803521

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
10529000
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13991952
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Pylypchuk_marketing.pdf 170.55 kB Adobe PDF 24520977

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.