Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37566
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Торгова марка як інструмент конкурентної боротьби
Authors Шумейко, В.М.
Keywords торгова марка
торговая марка
trademark
просування товару
продвижение товара
product promotion
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37566
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Шумейко, В.М. Торгова марка як інструмент конкурентної боротьби [Текст] / В.М. Шумейко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 307-308.
Abstract Торгова марка має велике значення для здійснення товарної політики підприємства. Вона дає змогу здобувати суспільне визнання і забезпечити значне поширення товару, створює образ товару, полегшує вибір покупців, гарантує відповідний рівень якості, є важливим елементом реклами товару. Відповідно до приведеного, торгова марка сприяє просуванню товару на ринку і виступає важливим інструментом конкурентної боротьби.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
3
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1122
Ukraine Ukraine
499
United Kingdom United Kingdom
6168
United States United States
2243
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

China China
5
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
438
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
17

Files

File Size Format Downloads
Shumeiko_trademark.pdf 173,04 kB Adobe PDF 464

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.