Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37574
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль маркетингових інновацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Authors Yakovleva, Hanna Vadymivna
Tytarenko, Yuliia Vasylivna
Keywords маркетингові інновації
маркетинговые инновации
marketing innovations
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспособность предприятия
competitiveness of enterprises
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37574
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Яковлева, Г.В. Роль маркетингових інновацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Г.В. Яковлева, Ю.В. Титаренко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 312-313.
Abstract Основою і сутністю економічного та культурного життя людей є виробництво товарів, послуг, інформації і їх подальша реалізація на відповідних ринках. Товари, послуги, інформація створюють вигоду, тобто корисність, що дозволяє покупцеві задовольнити своє бажання. З роками запити людей зростають, що відповідно викликає потребу в інноваційних розробках товарі та послуг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
1
Luxembourg Luxembourg
1
Ukraine Ukraine
66
United Kingdom United Kingdom
2
Unknown Country Unknown Country
49

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Luxembourg Luxembourg
1
Ukraine Ukraine
67
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Yakovleva_marketing innovations.pdf 175 kB Adobe PDF 103

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.