Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37593
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні тенденції маркетингу
Authors Селезньова, О.О.
Keywords підприємство
предприятие
enterprise
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
корпоративна культура
корпоративная культура
corporate culture
marketing activities
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37593
Publisher ТОВ "ДД "Папірус", 2014
License
Citation Селезньова, О.О. Сучасні тенденції маркетингу [Текст] / О.О. Селезньова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 173-174.
Abstract Нові тенденції у світовій економіці, такі як глобалізація, міжнародне співробітництво, зростання потреб у товарах творчого походження, «інтернетизація», прискорений розвиток технологій й засобів для комунікацій, пов’язані зі змінами у суспільстві. Підприємства повинні ідентифікувати покупця як особистість та все більше орієнтуватись на внутрішній світ людини. Це вимагає нових підходів не тільки до маркетингу, а й до поглядів на життя в цілому.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1104
Ukraine Ukraine
484
United Kingdom United Kingdom
4415
United States United States
552
Unknown Country Unknown Country
56

Downloads

China China
2
France France
74
Germany Germany
2
Poland Poland
72
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
416
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Seleznova_corporate culture.pdf 188,49 kB Adobe PDF 587

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.