Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37597
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування програми лояльності клієнтів як чинник конкурентоспроможності компанії на ринку
Authors Шапран, О.Є.
ORCID
Keywords конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспособность предприятия
competitiveness of enterprises
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37597
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Шапран, О.Є. Формування програми лояльності клієнтів як чинник конкурентоспроможності компанії на ринку [Текст] / О.Є. Шапран // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 289-290.
Abstract Сьогодні стає очевидним той факт, що задоволеності споживачів уже недостатньо для підтримки конкурентоспроможності та зростання бізнесу. Це особливо актуально в умовах, коли на ринку пропонується багато однотипних товарів і послуг практично за однаковими цінами та рівнем якості. Саме тому все більше компаній впроваджують так звані «програми лояльності». Успішна програма лояльності може допомогти компанії втримувати тих покупців, які приносять найбільший прибуток, збільшити цінність тих, хто купує менше, і дозволить знизити витрати на випадкових клієнтів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Denmark Denmark
1
Germany Germany
18133
Ireland Ireland
6194
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
69943
Ukraine Ukraine
1270131
United Kingdom United Kingdom
644131
United States United States
6888464
Unknown Country Unknown Country
1270130

Downloads

Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Spain Spain
69944
Ukraine Ukraine
1270132
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
644129
Unknown Country Unknown Country
17

Files

File Size Format Downloads
Shapran_competitiveness of enterprises.pdf 197,64 kB Adobe PDF 1984227

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.