Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37947
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальний маркетинг: досвід та можливості
Authors Біленко, В.О.
ORCID
Keywords соціальний маркетинг
социальный маркетинг
social marketing
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37947
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біленко, В.О. Соціальний маркетинг: досвід та можливості [Текст] / В.О. Біленко; наук. кер. О.О. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 146-147.
Abstract Соціальний маркетинг – поняття некомерційного маркетингу пов’язане з ідеєю використання засобів і методів маркетингу для вирішення некомерційних (суспільних) завдань, насамперед соціального характеру (управління демографічними процесами, медичне обслуговування та ін.).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
522079
Greece Greece
1
Ireland Ireland
15462
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
43949
Ukraine Ukraine
3130439
United Kingdom United Kingdom
522078
United States United States
26447
Unknown Country Unknown Country
174157

Downloads

Canada Canada
1
China China
3
France France
2
Germany Germany
522080
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
4434617
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4434617
Unknown Country Unknown Country
29

Files

File Size Format Downloads
Bilenko.pdf 266,67 kB Adobe PDF 9391353

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.