Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37949
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Кириченко, Т.В.
Keywords служба маркетингу
служба маркетинга
service marketing
персонал
personnel
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37949
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу [Текст] / О.А. Біловодська, Т.В. Кириченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 149-150.
Abstract В умовах пануючої жорсткої конкуренції, реалізація концепції маркетингу на підприємствах вимагає створення відповідної служби, яка вивчає маркетингове середовище, аналізує ринкову ситуацію та надає консультації щодо успішного існування на ринку. Для створення такої служби маркетингу потрібно мати висококваліфікований персонал, який, в умовах постійних змін зовнішнього середовища потрібно постійно оцінювати та навчати.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
6620
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
6
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1104
Ukraine Ukraine
483
United Kingdom United Kingdom
4414
United States United States
552
Unknown Country Unknown Country
54

Downloads

China China
2
France France
5
Germany Germany
2
Poland Poland
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
6622
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
484
Unknown Country Unknown Country
40

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska.pdf 223,34 kB Adobe PDF 7160

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.