Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38082
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Холістичний маркетинг
Authors Масько, Я.В.
ORCID
Keywords холістичний маркетинг
холистический маркетинг
holistic marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38082
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Масько, Я.В. Холістичний маркетинг [Текст] / Я.В. Масько; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 163-164.
Abstract Розвиток маркетингу в умовах глобалізації економічних процесів потребує зміни традиційних поглядів на нові шляхи розвитку маркетингової теорії. Пріоритетним напрямком у сучасній науці маркетингу стає зміна концепції задоволення масових потреб споживачів на дотримання інтересів суспільства через високоякісне задоволення потреб кожного споживача.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
1514463
Greece Greece
1
Ireland Ireland
26436
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3028922
United Kingdom United Kingdom
280534
United States United States
89336
Unknown Country Unknown Country
559072

Downloads

China China
3
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
44891
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1514462
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1514462
Unknown Country Unknown Country
35

Files

File Size Format Downloads
Mas'ko2.pdf 258,18 kB Adobe PDF 3073863

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.