Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38083
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ризики в сфері маркетингу
Authors Овчаренко, О.О.
ORCID
Keywords маркетингові ризики
маркетинговые риски
marketing risks
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38083
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Овчаренко, О.О. Ризики в сфері маркетингу [Текст] / О.О. Овчаренко; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 165-166.
Abstract Ризики притаманні всім видам діяльності підприємства, тому правомірно говорити про ризики маркетингу або маркетингові ризики. Однією з основних проблем, пов'язаних з управлінням маркетингових ризиків, є визначення самого поняття «маркетингові ризики».
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
3
Germany Germany
521865
Greece Greece
1
Ireland Ireland
10424
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
174200
United Kingdom United Kingdom
87845
United States United States
1028095
Unknown Country Unknown Country
174199

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
1
China China
4
France France
10424
Germany Germany
1028095
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
2
Russia Russia
2977
Ukraine Ukraine
1028095
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1996636
Unknown Country Unknown Country
105

Files

File Size Format Downloads
Ovcharenko.pdf 257,24 kB Adobe PDF 4066342

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.