Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38086
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сутність та специфіка маркетингу освітніх послуг в Україні
Authors Зарубіна, В.В.
Keywords маркетинг
marketing
освітні послуги
образовательные услуги
educational services
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38086
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Зарубіна, В.В. Сутність та специфіка маркетингу освітніх послуг в Україні [Текст] / В.В. Зарубіна; наук. кер. Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 157-158.
Abstract Освітні послуги справедливо можна вважати специфічними послугами із неоднозначними характеристиками, що зумовлює потребу в формуванні особливого маркетингового підходу під час розроблення комплексу маркетингу. Термін «маркетинг в освіті» визначає, що головна мета установи не отримання прибутку, а досягнення соціального ефекту, тобто цілей некомерційного характеру.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Germany Germany
1393
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5556
Poland Poland
2
Ukraine Ukraine
1269
United Kingdom United Kingdom
22222
United States United States
2778
Unknown Country Unknown Country
106

Downloads

China China
1388
Czechia Czechia
1
EU EU
5
France France
4
Germany Germany
2
Poland Poland
2
Russia Russia
21
Ukraine Ukraine
1390
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
59
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Zarubina.pdf 256,04 kB Adobe PDF 2876

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.