Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38182
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості формування юридичного маркетингу
Authors Тімошова, О.Є.
Keywords юридичний маркетинг
юридический маркетинг
legal marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38182
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тімошова, О.Є. Особливості формування юридичного маркетингу [Текст] / О.Є. Тімошова; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 175-176.
Abstract Юридичний маркетинг сильно відрізняється від стандартного маркетингу. Весь його принцип побудований на залученні клієнтів, які потребують юридичної допомоги які готові заплатити n-суму грошей. Головні відмінності від стандартного маркетингу, це те, що в юридичному маркетингу не працює пряма реклама, а якщо і працює, то за рахунок бренду. Але, як відомо на початковому етапі впровадження маркетингу, так званого бренду немає, от і доводиться шукати оптимальні рішення для впізнаваності. Всі ці дії займають велику кількість часу, та й спрацьовує не відразу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
23542
Czechia Czechia
1
Germany Germany
5
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1859
Ukraine Ukraine
23539
United Kingdom United Kingdom
13628
United States United States
7434
Unknown Country Unknown Country
75

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
3
Israel Israel
1
Latvia Latvia
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
23540
United Kingdom United Kingdom
13629
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
75

Files

File Size Format Downloads
Timoshova2.pdf 266,56 kB Adobe PDF 37262

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.