Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38210
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання соціологічних інструментів у дослідженнях маркетингу |
Authors |
Панченко, Т.
|
Keywords |
маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing researches соціологічний інструментарій социологический инструментарий sociological tools |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38210 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Панченко, Т. Використання соціологічних інструментів у дослідженнях маркетингу [Текст] / Т. Панченко; наук. кер. Л.О. Сигида // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 181-182. |
Abstract |
Частина розвитку сучасних економічних взаємовідносин у сфері використання та виробництва, полягає не тільки в інформуванні та просуванні деяких послуг і товарів на ринку, але, насамперед, у задоволенні можливості обміну інформацією між суб’єктами ринкових відносин – це є однією з основних ідей маркетингу. Ідеться про своєрідний зворотній зв'язок, який в економічній теорії часто розтлумачується як взаємодія попиту та пропозиції з врахуванням нецінових чинників (сигнал від споживача виробникові). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

3

1241

548

2481

620

64
Downloads

3

1242

1

549

4961

1

4960
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Panchenko.pdf | 251,76 kB | Adobe PDF | 11717 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.