Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38210
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання соціологічних інструментів у дослідженнях маркетингу
Authors Панченко, Т.
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
соціологічний інструментарій
социологический инструментарий
sociological tools
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38210
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Панченко, Т. Використання соціологічних інструментів у дослідженнях маркетингу [Текст] / Т. Панченко; наук. кер. Л.О. Сигида // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 181-182.
Abstract Частина розвитку сучасних економічних взаємовідносин у сфері використання та виробництва, полягає не тільки в інформуванні та просуванні деяких послуг і товарів на ринку, але, насамперед, у задоволенні можливості обміну інформацією між суб’єктами ринкових відносин – це є однією з основних ідей маркетингу. Ідеться про своєрідний зворотній зв'язок, який в економічній теорії часто розтлумачується як взаємодія попиту та пропозиції з врахуванням нецінових чинників (сигнал від споживача виробникові).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
3
Netherlands Netherlands
1241
Ukraine Ukraine
548
United Kingdom United Kingdom
2481
United States United States
620
Unknown Country Unknown Country
64

Downloads

China China
3
Germany Germany
1242
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
549
United Kingdom United Kingdom
4961
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4960

Files

File Size Format Downloads
Panchenko.pdf 251,76 kB Adobe PDF 11717

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.