Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38227
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Life Placement як новий нестандартний спосіб просування продукції в провокаційному маркетингу
Authors Молибог, М.А.
Keywords провокаційний маркетинг
провокационный маркетинг
provocative marketing
просування продукції
продвижение продукции
product promotion
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38227
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Молибог, М.А. Life Placement як новий нестандартний спосіб просування продукції в провокаційному маркетингу [Текст] / М.А. Молибог; наук. кер. М.В. Провозін // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 206-208.
Abstract Сучасний світ переповнений рекламою. Зустріти рекламу ми можемо скрізь, де б ми не були. У той же час люди ставляться до реклами досить по різному. Надмірна реклама може дратувати. Тому в сучасному світі виробникам, підприємствам необхідно застосовувати все більш дієві, нові та нетрадиційні способи привернення уваги, оскільки традиційні стають все більш витратними та деякі з них менш дієвішими.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
13
France France
2
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1662
Ukraine Ukraine
713
United Kingdom United Kingdom
9137
United States United States
3323
Unknown Country Unknown Country
92

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
596
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3324
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Molybog.pdf 266,18 kB Adobe PDF 3955

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.