Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38227
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Life Placement як новий нестандартний спосіб просування продукції в провокаційному маркетингу
Authors Молибог, М.А.
Keywords провокаційний маркетинг
провокационный маркетинг
provocative marketing
просування продукції
продвижение продукции
product promotion
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38227
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Молибог, М.А. Life Placement як новий нестандартний спосіб просування продукції в провокаційному маркетингу [Текст] / М.А. Молибог; наук. кер. М.В. Провозін // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 206-208.
Abstract Сучасний світ переповнений рекламою. Зустріти рекламу ми можемо скрізь, де б ми не були. У той же час люди ставляться до реклами досить по різному. Надмірна реклама може дратувати. Тому в сучасному світі виробникам, підприємствам необхідно застосовувати все більш дієві, нові та нетрадиційні способи привернення уваги, оскільки традиційні стають все більш витратними та деякі з них менш дієвішими.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
13
France France
2
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
125
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
92

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
126
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Molybog.pdf 266,18 kB Adobe PDF 162

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.