Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38279
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Класифікація методів економіко-математичного моделювання у прогнозуванні інноваційного розвитку промислових підприємств
Other Titles Мethods сlassification of economic and mathematical modeling in the forecasting of industrial enterprises innovative development
Классификация методов экономико-математического моделирования в прогнозировании инновационного развития промышленных предприятий
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna  
Keywords промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
економіко-математичне моделювання
экономико-математическое моделирование
economic and mathematical modeling
прогнозування інноваційного розвитку
прогнозирование инновационного развития
forecasting of innovative development
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38279
Publisher «Бял ГРАД-БГ» ООД
License
Citation Росохата, А.С. Класифікація методів економіко-математичного моделювання у прогнозуванні інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] / А.С. Росохата // Актуальні досягнення европейской науки – 2014 : X Міжнародна науково-практична конференція (17-25 червня 2014 р.). – София: Бял ГРАД-БГ. – С. 39-42.
Abstract Автором представлені основні методи економіко-математичного моделювання у системі прогнозування інноваційного розвитку промислових підприємств. Запропонований розподіл методів за класифікаційними ознаками. Обгрунтована необхідність адаптації формалізованих методів до реальних економічних умов сучасності, що висуває ринкове середовище та засади стратегічного маркетингового управління.
Автором представлены основные методы экономико-математического моделирования в системе прогнозирования инновационного развития промышленных предприятий. Предложено распределение методов по классификационным признакам. Обоснована необходимость адаптации формализованных методов в реальных экономических условиях современности, что выдвигают рыночная среда и принципы стратегического маркетингового управления.
The author presented the main methods of economic-mathematical modeling in the forecasting's system of industrial enterprises innovative development. Methods' distribution by classification features has been proposed. The necessity of adapting formal methods to real economic conditions of our time has been substantiated. This makes the market environment and strategic marketing management principles.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
6
Germany Germany
5
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
2948
Ukraine Ukraine
1419
United Kingdom United Kingdom
11790
United States United States
1423
Unknown Country Unknown Country
89

Downloads

Canada Canada
1
China China
4
France France
7
Germany Germany
1317
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
2
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
17
Ukraine Ukraine
11789
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
108

Files

File Size Format Downloads
rosohata.pdf 151,31 kB Adobe PDF 13254

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.