Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38373
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ефективність використання event-marketing в просуванні товарів в Україні
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Коваленко, Я.А.
ORCID
Keywords товари
commodities
дієвий маркетинг
событийный маркетинг
event-marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38373
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Ефективність використання event-marketing в просуванні товарів в Україні [Текст] / Н.С. Ілляшенко, Я.А. Коваленко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 231-232.
Abstract Світові тенденції в сфері маркетингу ніколи не стоять на місці. Провідні фахівці створюють та застосовують найрізноманітніші схеми залучення уваги певної кількості людей, та перетворення їх на постійних клієнтів. Так одним із таких схем залучення є event-marketing.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
4
France France
1
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8728
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
250068
United Kingdom United Kingdom
125662
United States United States
719155
Unknown Country Unknown Country
250067

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
China China
2
EU EU
1
France France
43563
Germany Germany
2510
Ireland Ireland
43564
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
43562
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
1353700
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1353702
Unknown Country Unknown Country
39

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko.pdf 271,5 kB Adobe PDF 2840656

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.