Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38487
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль міжнародного маркетингу для підприємства в умовах глобалізації |
Authors |
Короткова, Е.А.
|
ORCID | |
Keywords |
міжнародний маркетинг международный маркетинг international marketing глобалізація глобализация globalization |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38487 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Короткова, Е.А. Роль міжнародного маркетингу для підприємства в умовах глобалізації [Текст] / Е.А. Короткова; наук. кер. С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 260-261. |
Abstract |
В наш час міжнародний маркетинг став необхідною передумовою для досягнення успіху підприємства на зовнішньому ринку, його основними завданнями є: орієнтація виробництва і збуту на задоволення запитів споживачів; формування і стимулювання попиту. При виході на міжнародний ринок підприємство обов’язково зіткнеться з незнайомими умовами діяльності, які змінюються залежно від особливостей певної країни, що і викликає необхідність використання інструментарію міжнародного маркетингу. Для більшості підприємств освоєння і застосування міжнародного маркетингу необхідно внаслідок зростаючої відкритості стосовно зовнішніх ринків і з метою удосконалення їхніх відносин з цими ринками. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

7

1

11885

5943

1

1

124771

63129

704465

124770
Downloads

1

1

1

1

373956

11885

1

1

1

6

1

373956

1485

1034976

89
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korotkova.pdf | 254.74 kB | Adobe PDF | 1796361 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.