Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38488
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ефективність соціальної реклами
Authors Молодецький, Д.Р.
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
social advertising
ефективність
эффективность
efficiency
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38488
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Молодецький, Д.Р. Ефективність соціальної реклами [Текст] / Д.Р. Молодецький; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 236-237.
Abstract З кожним роком суспільство все більше і більше стає аморальним та духовно пригніченим. Одним із видів відновлення громадських зв’язків, допомогою яких користується суспільство задля збереження рівноваги людства являється соціальна реклама.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
18
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1745
Ukraine Ukraine
556
United Kingdom United Kingdom
6978
United States United States
1151
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

China China
10
Czechia Czechia
1
France France
13
Germany Germany
2
Romania Romania
1
Russia Russia
15
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
10466
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
555
Unknown Country Unknown Country
92

Files

File Size Format Downloads
Molodetskyj.pdf 267,41 kB Adobe PDF 11157

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.