Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38488
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ефективність соціальної реклами
Authors Молодецький, Д.Р.
ORCID
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
social advertising
ефективність
эффективность
efficiency
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38488
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Молодецький, Д.Р. Ефективність соціальної реклами [Текст] / Д.Р. Молодецький; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 236-237.
Abstract З кожним роком суспільство все більше і більше стає аморальним та духовно пригніченим. Одним із видів відновлення громадських зв’язків, допомогою яких користується суспільство задля збереження рівноваги людства являється соціальна реклама.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
18
Germany Germany
143633661
Ireland Ireland
263444
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1745
Ukraine Ukraine
54347207
United Kingdom United Kingdom
19387032
United States United States
1375188587
Unknown Country Unknown Country
54347206

Downloads

China China
10
Czechia Czechia
1
France France
101768
Germany Germany
1375188588
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
15
Singapore Singapore
1
Spain Spain
20929
Ukraine Ukraine
559247635
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1375188586
Unknown Country Unknown Country
92

Files

File Size Format Downloads
Molodetskyj.pdf 267.41 kB Adobe PDF -985219668

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.