Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38489
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сім законів візуального мерчандайзингу
Authors Никонець, М.О.
ORCID
Keywords візуальний мерчандайзинг
визуальный мерчандайзинг
visual merchandising
споживачі
потребители
consumers
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38489
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Никонець, М.О. Сім законів візуального мерчандайзингу [Текст] / М.О. Никонець; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 238-239.
Abstract Маркетингові дослідження показують, що в 2/3 випадків рішення про покупку споживач приймає вже біля прилавка. 7 з 10 покупців визначаються з торговою маркою, вже перебуваючи в залі. Щоб змусити покупця придбати ваш товар, потрібно, щоб він його правильно побачив. Використання візуального мерчандайзингу надасть таку можливість, а саме збільшення продажів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
548
China China
14
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
23694
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
1112178
United Kingdom United Kingdom
200881
United States United States
87343
Unknown Country Unknown Country
399844

Downloads

China China
4
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
1824511
United Kingdom United Kingdom
1112178
United States United States
1112178
Unknown Country Unknown Country
50

Files

File Size Format Downloads
Nykonets.pdf 267,47 kB Adobe PDF 4048934

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.