Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38501
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Персональний брендинг як запорука кар'єрного успіху
Authors Кириченко, Т.В.
Keywords персональний бренд
персональный бренд
personal brand
репутація
репутация
reputation
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38501
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кириченко, Т.В. Персональний брендинг як запорука кар'єрного успіху [Текст] / Т.В. Кириченко; наук. кер. Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 251-252.
Abstract Брендинг особистості дає можливість сформувати персональний бренд, бренд себе, який забезпечить створення відповідних умов вже для диктування своїх власних вимог до керівництва з метою отримання заробітної плати та поваги, як того насправді заслуговує особа, котра є професіоналом своєї справи. Створити персональний бренд набагато простіше, ніж бренд компанії. В даному випадку головне бути впевненим у своєму таланті, вірити в свої навички та здібності, іншими словами – бути професіоналом своєї справи.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
10
Germany Germany
442
Netherlands Netherlands
441
Ukraine Ukraine
191
United Kingdom United Kingdom
2637
United States United States
221
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
8
France France
1
Germany Germany
6
Ireland Ireland
1
Poland Poland
2
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
192
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
87

Files

File Size Format Downloads
Kyrychenko.pdf 270,41 kB Adobe PDF 305

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.