Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38503
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості ризиків в міжнародному маркетингу |
Authors |
Боярчук, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
міжнародний маркетинг международный маркетинг international marketing ризик риск risk |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38503 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Боярчук, Ю.В. Особливості ризиків в міжнародному маркетингу [Текст] / Ю.В. Боярчук; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 254-255. |
Abstract |
Вихід фірми на зарубіжний ринок завжди вимагає серйозного аналізу маркетингового середовища. Це викликано тим, що підприємницька діяльність за кордоном пов'язана зі значним ризиком. Ризик означає ймовірність настання подій, які несприятливо позначаться на прибутку фірми чи її становищі на зарубіжному ринку. До ризиків, що загрожують компаніям на зовнішньому ринку і визначаються політичними факторами і факторами державного регулювання відносяться: ризик країни, ризик невідповідності, валютний, фінансовий, банківський ризик. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

11

2

3899155

6970

1

291

1803364

2

113827

57494

3899163

113826
Downloads

3

1

31361

1

1742

1

341212

1160

1803363

27
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Boiarchuk2.pdf | 257.41 kB | Adobe PDF | 2178871 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.