Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38503
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості ризиків в міжнародному маркетингу
Authors Боярчук, Ю.В.
Keywords міжнародний маркетинг
международный маркетинг
international marketing
ризик
риск
risk
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38503
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Боярчук, Ю.В. Особливості ризиків в міжнародному маркетингу [Текст] / Ю.В. Боярчук; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 254-255.
Abstract Вихід фірми на зарубіжний ринок завжди вимагає серйозного аналізу маркетингового середовища. Це викликано тим, що підприємницька діяльність за кордоном пов'язана зі значним ризиком. Ризик означає ймовірність настання подій, які несприятливо позначаться на прибутку фірми чи її становищі на зарубіжному ринку. До ризиків, що загрожують компаніям на зовнішньому ринку і визначаються політичними факторами і факторами державного регулювання відносяться: ризик країни, ризик невідповідності, валютний, фінансовий, банківський ризик.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
11
France France
2
Germany Germany
3
Netherlands Netherlands
291
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
2
Ukraine Ukraine
258
United Kingdom United Kingdom
1161
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
226
United Kingdom United Kingdom
1160
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Boiarchuk2.pdf 257,41 kB Adobe PDF 1418

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.