Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39005
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Basic components of construction enterprises’ management marketing activities system
Other Titles Основні компоненти системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Основные компоненты системы управления маркетинговой деятельности строительных предприятий
Authors Seleznova, O.O.
ORCID
Keywords system
management of marketing activities
management functions
functions of marketing
система
управління маркетинговою діяльністю
функції управління
функції маркетингу
система
управление маркетинговой деятельностью
функции управления
функции маркетинга
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39005
Publisher Sumy State University
License
Citation Seleznova O.O. Basic components of construction enterprises’ management marketing activities system [Internet source] / O.O. Seleznova // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. – 2015. – № 1.
Abstract У статті досліджено основні елементи системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розроблено модель системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито сутність етапів побудови системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. У статті розкриває основні елементи системи управління маркетинговою діяльністю – місію, цілі, стратегію. Описано основні функції системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств: планування, організація, мотивація, контроль.
В статье исследованы основные компоненты системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Разработана модель системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыта сущность этапов построения системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. В статье раскрыты основные элементы системы управления маркетинговой деятельностью – миссия, цели, стратегия. Описаны основные функции системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий: планирование, организация, мотивация, контроль.
This article investigated the basic components of construction enterprises’ management marketing activities system. It is developed the model of the construction enterprises’ management marketing activities system. The article explores the essence of the stages of forming the construction enterprises’ management marketing activities system. The article reveals the basic elements of marketing management – mission, goals, strategy. It describes the basic functions of marketing management system of construction enterprises: planning, organizing, motivation, control.
Appears in Collections: Economic Processes Management (Управління економічними процесами)

Views

Canada Canada
1
China China
-768696974
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Egypt Egypt
1
France France
1
Germany Germany
193173879
Greece Greece
37424
Iran Iran
1
Ireland Ireland
906447437
Italy Italy
1
Jamaica Jamaica
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5073
Philippines Philippines
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
South Africa South Africa
10149
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2041630157
United Kingdom United Kingdom
326875310
United States United States
-2091455830
Unknown Country Unknown Country
-2091455835
Vietnam Vietnam
1070063

Downloads

China China
-2091455835
Estonia Estonia
1
Germany Germany
10143
Hungary Hungary
1
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
17459142
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
4
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Russia Russia
2
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
158341
United States United States
-2091455832
Unknown Country Unknown Country
-2091455834
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Selezneva.pdf 359,91 kB Adobe PDF -1961772564

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.