Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39026
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title В2В (business-to-business) як специфічний різновид медіа Великої Британії: особливості функціонування
Authors Дудченко, Л.М.
ORCID
Keywords В2В
«business-to-business media»
корпоративні видання
B2B
business to business media
editions of corporations
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39026
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Дудченко, Л.М. В2В (business-to-business) як специфічний різновид медіа Великої Британії: особливості функціонування [Текст] / Л.М. Дудченко // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Десятої міжнар. наук.-практ. конф., Суми, 14-15 травня 2014 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 20-22.
Abstract З’ясовуються особливості функціонування В2В (business-to-business) як специфічного типу ділових видань.
Considers features of functioning B2B as a specific type of business editions.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
14
France France
4
Germany Germany
6
Greece Greece
1
Ireland Ireland
26376
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
297898
United Kingdom United Kingdom
149627
United States United States
1660987
Unknown Country Unknown Country
297897

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
889160
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1660988
Unknown Country Unknown Country
29

Files

File Size Format Downloads
Dudchenko.pdf 126,67 kB Adobe PDF 2550187

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.