Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39034
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства
Authors Подліняєва, І.
ORCID
Keywords паблік рілейшнз
маркетингові дослідження
підприємство
public relations
marketing research
enterprise
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39034
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Подліняєва, І. Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства [Текст] / І. Подліняєва // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Десятої міжнар. наук.-практ. конф., Суми, 14-15 травня 2014 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 47-49.
Abstract У статті розглядаються методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства як частини маркетингових досліджень.
The article deals with the prehistory of the origin of public relations.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
13
France France
3
Germany Germany
236090
Greece Greece
1
Ireland Ireland
21180
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2216849
United Kingdom United Kingdom
614781
United States United States
6532238
Unknown Country Unknown Country
2216848

Downloads

China China
3
France France
39
Germany Germany
118299
Ireland Ireland
1
Italy Italy
4640
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
118302
Russia Russia
236090
Ukraine Ukraine
11838007
United Kingdom United Kingdom
3091
United States United States
11838008
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Podlinyayeva.pdf 92,63 kB Adobe PDF 24156486

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.