Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39704
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення режимів стендових випробувань моторно-осьових підшипників маневрових тепловозів
Authors Коваленко, Д.М.
Keywords моторно-осьовий підшипник
моторно-осевой подшипник
motor-axial bearings
маневровий тепловоз
маневровый тепловоз
shunting locomotive
технологія ремонту
технология ремонта
repair technology
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39704
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Коваленко, Д.М. Удосконалення режимів стендових випробувань моторно-осьових підшипників маневрових тепловозів [Текст] / Д.М. Коваленко // Сучасні технології у промисловому виробництві: матеріали та програма ІІІ Всеукраїнської міжвузівської науково-технічної конференції, м. Суми, 22-25 квітня 2014 р.: у 2-х ч. / Редкол.: О.Г. Гусак, В.Г. Євтухов. — Суми: СумДУ, 2014. — Ч.1. — С. 38-39.
Abstract Діюча нині система ремонту тягового рухомого складу базується в основному на досвіді багаторічного досвіду. Встановлені нормативи визначають строки та час роботи маневрового локомотива, а також об’єм і технологію ремонту. Первинні нормативи або допуски встановлюються виробником. В процесі подальшої експлуатації та накопичення досвіду ці нормативи змінюються та коригуються.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
171
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
151
United Kingdom United Kingdom
681
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
7

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
134
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Kovalenko_motor-axial bearings.pdf 388,69 kB Adobe PDF 141

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.