Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40683
Title: Оцінювання знань студентів як найслабша ланка навчального процесу і ключова проблема якості освіти
Authors: Ataman, Oleksandr Vasylovych 
Keywords: вища медична освіта
высшее медицинское образование
higher medical education
Issue Year: 2015
Citation: Атаман, О.В. Оцінювання знань студентів як найслабша ланка навчального процесу і ключова проблема якості освіти [Текст] / О.В. Атаман // Реалізація Закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України: Всеукраїнська навчально-наукова конференція з міжнародною участю, присвячена пам'яті ректора, члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (Тернопіль, 21-22 травня 2015 р.).
Abstract: У доповіді аналізується один з аспектів оцінювання знань студентів - конфлікт інтересів між трьома суб'єктами навчального процесу: державою, студентом і викладачем.
В докладе анализируется один из аспектов оценивания знаний студентов - конфликт интересов между тремя субъектами учебного процесса: государством, студентом и преподавателем.
The report examines one aspect of the assessment of students' knowledge - the conflict of interests among the three subjects of the educational process: the state, students and teachers.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40683
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other7
Bosnia and Herzegovina1
Bulgaria1
Canada1
Germany4
Finland1
France1
Italy1
Russia1
Ukraine24
United States1
Downloads
Other15
Angola1
China6
Czech Republic1
Germany2
France1
Ireland1
Netherlands1
Ukraine136
United States6


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Ataman_Ternopil (2).pdfДоповідь на навчально-науковій конференції (Тернопіль, 21-22 травня 2015 р.)1.42 MBAdobe PDF170Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.